Molde - Viking Maç Tahmini 23 Eylül 2011

Zorlu Fredrikstad deplasmanından Davy Guessan’ın tek golü ile 1-0’lık galibiyet ile ayrılan Solskjaer’in öğrencileri bir maç fazlada olsa lider Tromso’nun 6 puan önünde liderliğini sürdürdü. İç sahada etkili futbol oynayan Molde’nin son 4 maçtır kaybetmediğini hatırlatmakta fayda var.

Viking ise son maçında Sogndal’ı iç sahada 2-0 yenmeyi başardı. Aldıkları bu galibiyet ile düşme hattının biraz olsun üstüne çıkmayı başardılar. Deplasmanlardaki en önemli sıkıntıları kolay gol yemeleri olarak gösterilebilir. Son 3 maçtır kaybetmeyen konuk ekibin bu maçta zorlanacağını düşünüyorum.

Adım adım şampiyonluğa koşan Molde’nin iç sahada oldukça muazzam performans sergilediğini hatırlatalım. Bu sahada son dönemlerde Viking biraz daha üstün olsa da ben Molde’nin kazanacağını düşünüyorum. 2.5 Gol Üstü ise alternatif bahis olarak denenebilir

0 yorum:

Yorum Gönder