LANUS - BOCA JUNIORS maç tahminleri 19 eylül 2011

Lanus son maçta çok farklı kazandı ancak rakibine bu derece üstünlük kuramadı. Deplasmanlarda zaten çok istikrarlı bir takım olmadıklarını biliyoruz. Bu nedenle o maç bir ölçü olmayacak. Sahasında seyirci desteği ile çok daha etkili oluyorlar. Valeri, Regueiro ve Romero üçlüsü ile bu maçta da sonuca gideceklerini düşünüyorum. Savunmada eğer ayakta kalmayı başarırlarsa maçı kazanbilirler.



Boca Juniors'un bu sezon ligi zirvede bitireceğini düşünüyorum. Rakipleri arasında Racing ve Lanus var. Bu nedenle bu maçta kaybetmemeleri gerekiyor. Savunmada çok fazla açıklar vereceklerini düşünmüyorum. Ligde sadece bir gol kalelerinde gördüler. Bu sezon savunmada çok daha iyi durumdalar. Kontrollü oynayacağını düşündüğüm iki ekibin maçında çok fazla gol beklemiyorum. Kaybetmemek iki takımında öncelikli hedefi olacaktır. Golü bulan tarafında çok fazla kapacağını düşünüyorum. 2.5 gol altı seçeneği denenir!

0 yorum:

Yorum Gönder